FAQ

Bestelling
U kunt eenvoudig een bestelling plaatsen door deze stappen te volgen:
- Log in op uw account
- Zoek naar de gewenste producten met behulp van het menu bovenaan onze website of met behulp van de zoekbalk
- Voeg de gewenste producten toe aan uw winkelwagen
- Ga naar uw winkelwagen en controleer de productlijst. U kunt hier de hoeveelheid van elk product wijzigen
- Doorgaan naar afrekenen en betaling
- Selecteer het adres en de gewenste betalingsoptie
- Betaling afronden, bestelling wordt voorbereid voor verzending
U kunt kiezen uit de volgende services bij het voltooien van uw bestelling:
- iDeal
- PayPal
- Bancontact
- Credit Card(s)
- Apple Pay
- Belfius
- Sofort

Verzending & Levering
Neem contact op met onze klantenservice als u een onvolledige bestelling heeft ontvangen. Wij zullen de bestelling controleren en zullen u zo snel mogelijk een passende oplossing bezorgen.
Als u uw bestelling vóór 18:00 uur op een werkdag (ma.- vr.) plaatst, verzenden we uw bestelling diezelfde dag. Bestellingen die na 18:00 uur worden geplaatst, worden de volgende werkdag verzonden. Producten die niet op voorraad zijn, worden verzonden zodra we ze in ons magazijn hebben ontvangen en getest.
Let op: Wegen de coronavirus kunnen de levertijden afwijken.

Retouren & Creditnota
Nee. Producten voorzien van verzegeling wegens hygiëne, indien de koper de verzegeling heeft verbroken mogen niet geretourneerd worden.
Een geopende doos zal ook daarom niet geaccepteerd worden door de bezorger.